Easywalker walk the earth drukApril 2016

Afgelopen 1 april bestond mijn bedrijf – IS WORKS – 7 jaar. Vanaf de start heb ik mij willen onderscheiden door voortdurend en enthousiast te ontwikkelen op het gebied van product & fashion design, luxury, retail, branding en omni-channel. Naast deze vaktechnische kennis investeer ik graag mijn tijd en aandacht in de groei én kwaliteit van mijn netwerk en met name de verdieping in mijn contact met mensen – klanten en kandidaten. Mijn uitgangspunt is om hand-picked werken, met zorg voor en interesse in talent, ambities en energie.

Ik prijs mij gelukkig met recruitment ( en presentatie) opdrachten voor klanten die écht bij mij passen.

Recent heb ik mij, vanuit het nog verder mogen ontwikkelen van mijn eigen talent en ambities, verbonden aan het merk en bedrijf Easywalker. Dit bedrijf zal en wil blijven groeien, innoveren en verbeteren. In alle facetten van hun bedrijfsvoering. Bij Easywalker gaan ze voor the extra mile. Een klein, hecht en zeer betrokken team en iedereen ‘eats and dreams’ het merk Easywalker en werkt vanuit een sterk ondernemende spirit. Ik heb deze love brand omarmd en ik mag van binnenuit helpen het merk uit te bouwen, gericht op het aantrekken én ontwikkelen van talent en teams. Wat een mooie klus!

There are many ways to walk through life. We can stroll, wander, hike or meander. Whether you go far or stayclose to home, feel the freedom of going out and enjoy every adventure – big or small. The world starts at your doorstep. We invite you and your family to Walk the Earth with us.

Easywalker is een Nederlands kinderwagen merk met een ‘heritage’ van ruim 25 jaar. In 1989 introduceerde Easywalker als eerste in Europa een iconische driewieler, waarmee het ook meerdere design prijzen heeft gewonnen. Na grote successen in de jaren ’90 heeft het bedrijf een moeilijke fase gekend. De laatste jaren staat het merk weer stevig overeind en heeft het een sterke groei doorgemaakt in Nederland en in het buitenland. Recent heeft Easywalker een ‘challenger strategy’ ontwikkeld. Vanuit een sterke eigen identiteit en visie willen we vernieuwing brengen in de industrie en zodoende een ‘love brand’ creëren dat door de consumenten in de harten wordt gesloten. Dit jaar wordt het merk geherpositioneerd met een nieuwe ‘brand indentity’ en de introductie van drie zeer innovatieve producten.

In de Benelux, Duitsland, Engeland en Frankrijk verkopen wij direct aan (grote)retailers vanuit ons hoofdkantoor in Amsterdam. In de overige 40 landen, met de nadruk op Europa en Azië, worden wij door exclusieve distributeurs vertegenwoordigd. De combinatie van nieuwe producten en het openen van nieuwe deuren zal de omzet doen groeien.

Mocht jij je aangetrokken voelen tot dit merk en inspirerend kunnen motiveren dat je iets bij wilt en kunt dragen aan de groei, spirit en ambitie dan mag je me dat laten weten door jouw CV en motivatie naar me te mailen via isrid@isworks.nl